Sisäilmastoseminaari ja Sisäilmayhdistys 30 vuotta -juhlagaala 10.3.2020; Terveet Tilat 2028 -työpaja 11.3.2020

Sisäilmastoseminaari järjestetään 10.3.2020. Tapahtumapaikkana on jälleen Messukeskuksen Siipi. Seminaarimaksu on 68 € (sis. alv 24 %), ja se sisältää monipuolisen seminaariohjelman lisäksi lounaan, ohjelmaan merkityt kahvit, vaatesäilytyksen ja seminaarikirjan.

OHJELMA

ILMOITTAUTUMINEN (27.2.2020 mennessä)

Ilmoittautuneiden kokonaismäärä.
Ilmoittautuneet, joilta julkaisulupa.
Sisäilma-aiheisen näyttelyn sivulle.

Sisäilmastoseminaarin 2020 teemat:

Sisem-logo
  • Käytännön ratkaisut sisäilmaongelmien ratkaisemiseen
  • Toimintamallit ja prosessit hyvään sisäilmaan
  • Mikrobit - rakennusmikrobiologinen tutkimus ja menetelmät
  • Sisäilman kemialliset ja hiukkasmaiset altisteet - menetelmät ja mittaaminen
  • Sisäilman laatu ja terveys
  • Ilmanvaihto, lämpöolot ja painesuhteet

Sisäilmastoseminaarin 2020 ohjausryhmä:
Anne Hyvärinen, Paavo Kero, Anne Korpi, Hannu Koskela, Risto Kosonen, Marjaana Lahtinen, Tero Marttila, Sami Niemi, Pertti Pasanen, Juha Pekkanen, Anna-Mari Pessi, Anna Saarinen, Heidi Salonen, Jorma Säteri, Marianna Tuomainen, Arja Valtanen, Tuula Vasankari, Kirsi Villberg, Mika Vuolle ja Leif Wirtanen

SISÄ30_pysty_cmyk

Sisäilmayhdistys 30 vuotta -juhlagaala Sisäilmayhdistys täyttää 30 vuotta vuonna 2020. Juhlavuoden kunniaksi järjestämme Sisäilmastoseminaarin iltana, 10.3.2020, Sisäilmayhdistys 30 vuotta -juhlagaalan Sokos Hotel Triplassa Pasilassa.

Toivomme, että sinäkin olet mukana mukanamme kohottamassa lasin yhteisille onnistumisille ja uusille tavoitteille. Luvassa on ainutlaatuinen ilta hyvässä seurassa keskustelun ja laadukkaan ohjelman parissa.

Juhlagaalan juontaa karismaattinen taikuri, lääkäri, kirjailija, viihdyttäjä ja muistikouluttaja Martti Vannas, ja tunnelman kattoon nostattaa sytyttävästä coverohjelmistostaan tuttu seitsenhenkinen viihdebändi Gebardi. Näyttävyyttä iltaan tuo myös Showbartenders, joka vastaa upeiden drinkkien loihtimisesta ja baarijongleerauksesta.

Illalliskortti, 130 euroa (sis. alv 24 %), sisältää alkumaljan, illallisen ruokajuomineen sekä kahvin avecilla pöytiin tarjoiltuna.

Gaalan järjestämisessä meitä auttavat juhlavuoden sponsorit ja yhteistyökumppanimme, mistä heille lämpimät kiitokset!

Tarkemmat tiedot ja ilmoittautuminen 28.2.2020 mennessä  juhlagaalan omalta sivulta.

Huom.! Ennen juhlagaalaa on mahdollisuus päästä tutustumaan Haltonin uusiin tiloihin Triplan Workery West 14. kerrokseen (Firdonkatu 2 T 146) klo 17.00-17.45. Juhlagaalaan pääsee siirtymään Haltonin tiloista kätevästi sisäkautta Triplan kauppakeskuksen läpi. Ilmoittautuminen 8.3.2020 mennessä tästä linkistä.

Juhlagaalan jatkoja vietämme Urban Rabbit Gastro Barissa, Sokos Hotel Triplassa, jossa on tarjolla pientä iltapalaa.

Terveet Tilat 2028 -työpaja 11.3.2020

Sisäilmastoseminaarin jälkeisenä päivänä 11.3.2020 järjestetään jälleen Terveet tilat 2028 -työpaja Sokos Hotel Triplassa Pasilassa. Työpajan järjestäjinä ovat Terveet Tilat 2028, Etelä-Suomen aluehallintovirasto ja Sisäilmayhdistys.

Tilaisuus on osa Terveet tilat 2028 -ohjelman kuntakiertuetta, jonka työpajapäiviä järjestetään yhteensä yhdeksällä paikkakunnalla ympäri Suomen syksyn 2019 ja kevään 2020 aikana. Työpajatyöskentelyssä nousevat ideat ja ajatukset otetaan huomioon Terveet tilat -toimintamallia rakennettaessa. Toimintamallin lähtökohtana on, että käyttäjien kokemukset, rakennusten kunto ja sopivuus käyttötarkoitukseensa tarkistetaan ja arvioidaan säännöllisesti. Terveet tilat 2028 -ohjelman tavoitteena on, että toimintamalli on käytössä kaikissa kunnissa vuoteen 2028 mennessä.

OHJELMA

ILMOITTAUTUMINEN

Majoitus

Olemme varanneet majoituskiintiön Sokos Hotel Triplasta Pasilasta (Fredikanterassi 1 B, Helsinki). Jokainen varaa ja maksaa itse majoituksensa. Mainitse varatessasi majoitusta Sisäilmastoseminaari.

09.-10.3.2020
Standard yhden tai kahden hengen huone

10.-11.3.2020
Standard yhden tai kahden kahden hengen huone