Lahden Sisäilmapaja12

Sisäilmapaja12 Lahden Sibeliustalossa järjestetään 30.11.-1.12.2021.
ILMOITTAUTUMINEN avataan ja ohjelma julkaistaan 22.9.2021.

MAJOITUS

Olemme varanneet ja sopineet huonekiintiön ja -hinnan hotelli Seurahuoneen kanssa, mutta jokainen varaa huoneensa itse varaustunnuksella SISÄILMAPAJA12. Sopimushintainen kiintiövaraus vapautetaan asteittain 30.10. alkaen ja viimeiset mahdollisesti vapaana olevat huoneet 22.11.2021. Kannattaa varata ajoissa!

Solo yhden hengen huone 129 eur/huone/yö
Solo kahden hengen huone 154 eur/huone/yö
Solo Up yhden hengen huone 159 eur/huone/yö
Solo Up kahden hengen huone 184 eur/huone/yö

Huonehintaan sisältyy arvonlisävero ja aamiainen.

Huonevaraukset Sokoshotels keskusvaraamon kautta +358201234600, hotellin vastaanotosta +358201234655 tai hotellin myyntipalvelusta +358201234654. Varaus onnistuu myös sähköpostilla seurahuone.lahti@sokoshotels.fi. Huom! Jos haluatte majoituksenne laskutukseen, hotelli on pyytänyt lähettämään laskutustiedot hotelliin etukäteen!

NÄYTTELY

Sibeliustalon Metsähalli on tapahtumien keskiössä ja samalla upea näyttelytila, ajantasainen näytteilleasettajalista löytyy täältä.

Näyttely on loppuunmyyty. Lisätiedot ja tapahtuman muut yhteistyömahdollisuuskyselyt johanna.satumaki@sisailmayhdistys.fi, puh. 044 491 5956.

PAJABILEET

Ensimmäisen pajapäivän päätteeksi ollaan ihan KUJAlla! Tiedossa hyvää ohjelmaa, dj, bändi, ruokaa ja juomaa. Ilmoittautuminen vuoden sisäilmabileisiin Seurahuoneella avataan pajailmoittautumisen yhteydessä 22.9.!