Mene Palveluhakemiston juureen tästä
Siirry tarkastelemaan Palveluhakemiston yrityksiä aakkosjärjestyksessä tästä

Ohjaus ja valvontalaitteet

Buildercom Oy

• Ylläpitojärjestelmät
  • Sisäilmaprosessien hallinta

Buildercom Oy on kiinteistöjen ylläpidon ja rakentamisen tiedonhallinnan johtava asiantuntija Suomessa.

BEM-pilvipalveluamme käytetään satojen eri asiakasorganisaatioidemme tuhansissa projekteissa ja kiinteistöissä päivittäin. BEM:in avulla voidaan tehokkaasti hallita myös kiinteistön sisäilmaprosessia; järjestelmä kattaa kaikki selvitysprosessin vaiheet esilletulovaiheesta olosuhdeseurantaan. Lue lisää blogistamme: https://buildercom.fi/blog/sisailmaongelmat-haltuun-toimintamallit-sisailmaprosessin-johtamiseen/.

Palvelujemme avulla asiakkaamme saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä sekä rakennusprojekteissa että kiinteistöjen hallinnassa. BEM tekee tiedolla johtamisesta helppoa.

Ohjaus ja valvontalaitteet

• Ylläpitojärjestelmät
  • Sisäilmaprosessien hallinta

Analyysipalvelut