Sisäilmayhdistys 30 vuotta

JUHLAGAALA 10.3.2020

Sisäilmayhdistys ystävineen viettää juhlavuotta.
Olemme kolmessa vuosikymmenessä kasvattaneet suomalaista sisäilmaosaamista ja -tietoisuutta merkittävästi.

Arvokkaaseen yhteistyöhömme on vihkiytynyt laaja määrä asiantuntijoita, yrityksiä, julkisia organisaatioita sekä muita kumppaneita. Tämä kansallinen tehtävä pysyy painopisteenämme tulevaisuudessakin.

Juhlistamme yhdistyksen 30-vuotista matkaa juhlagaalassa juuri avatussa Original Sokos Hotel Triplassa 10.3.2020 klo 18.00 alkaen.

Toivomme, että sinäkin olet mukanamme kohottamassa lasin yhteisille onnistumisille ja uusille tavoitteille. Luvassa on ainutlaatuinen ilta hyvässä seurassa keskustelun ja laadukkaan ohjelman parissa.

Juhlagaalan juontaa karismaattinen taikuri, lääkäri, kirjailija, viihdyttäjä ja muistikouluttaja Martti Vannas, ja tunnelman kattoon nostattaa sytyttävästä coverohjelmistostaan tuttu seitsenhenkinen viihdebändi Gebardi. Näyttävyyttä iltaan tuo myös Showbartenders, joka vastaa upeiden drinkkien loihtimisesta ja baarijongleerauksesta.

Juhlagaalan jatkoja vietämme Urban Rabbit Gastro Barissa, Sokos Hotel Triplassa, jossa on tarjolla pientä iltapalaa.

Illalliskortti, 130 euroa (sis. alv 24 %), sisältää alkumaljan, illallisen ruokajuomineen sekä kahvin avecilla pöytiin tarjoiltuna. Illalliskortin voi ostaa täältä.
Ilmoittaudu 28.2.2020 mennessä. Juhlagaalan osallistujat (julkaisuluvan antaneet).

Gaalan järjestämisessä meitä auttavat juhlavuoden sponsorit ja yhteistyökumppanimme, mistä heille lämpimät kiitokset!

#sisäilmayhdistys30

Paikka: Original Sokos Hotel Tripla sijaitsee Triplan kauppakeskuksessa, vain 500 metrin päässä Sisäilmastoseminaarin pitopaikasta Messukeskuksesta. Saapuminen: Junalla Pasilan asemalle, HSL:n raitiovaunut ja bussit. Omalla autolla Triplan pysäköintihalliin (käytettävissä 24/7). Nouse Sokos Hotel Triplaan kauppakeskuksen itäpäädyn hisseillä.

Pukukoodi: Oma juhlava pukeutuminen

Majoittuminen:
Olemme varanneet pienen kiintiön huoneita Original Sokos Hotel Triplaan. Kiintiö on voimassa 17.2.2020 saakka. Teethän varauksesi suoraan Sokos Hotels Myyntipalveluun ja mainitse varausta tehdessäsi ”Sisäilmastoseminaari” (puh. 020 1234 600).

Juhlavuoden sponsorit: