Sisäilmastoseminaarit

15.3.2018

Sisäilmastoseminaaria on jo pitkään toivottu muutettavan kaksipäiväiseksi, koska yhden päivän aikana ei vaan ehdi kaikkea; kuunnella mielenkiintoisia esityksiä, tutustua näyttelyyn ja postereihin sekä ennen kaikkea verkostoitua ja vaihtaa kuulumisia muiden alan ammattilaisten kanssa. Vieläkään itse seminaaria ei olla venyttämässä kahteen päivään, mutta verkostoitumiselle on nyt tarjolla seminaaripäivän iltana oiva tilaisuus. ”Seminaaritanssit” järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Hotelli Vantaan Tulisuudelma ravintolassa. Sisäilmapajoista tutut ”pajatanssit” halutaan monistaa myös sisäilmastoseminaarin yhteyteen ja tästä olisi tarkoitus tehdä traditio. Sisäilma-asioiden kanssa painiskelevat tarvitsevat myös vapaamman tilaisuuden ajatusten vaihtoon ja uusien ihmisten tapaamisiin. Yhteistyötä tarvitaan monella tasolla ja välillä täytyy myös ottaa ilo irti, jotta jaksaa taas ahertaa. Seminaaritanssien illalliskortin voi ostaa sisäilmastoseminaarin ilmoittautumisen yhteydessä. Mutta kannattaa olla ajoissa liikkeellä, sillä illalliskortteja on rajattu määrä.

Terveet Tilat 2028 työpaja

Sisäilmayhdistys yhdessä Terveet Tilat 2028 toimenpideohjelman kanssa järjestää sisäilmastoseminaarin jälkeiselle päivälle työpajan, jossa aamupäivällä kuullaan viimeistellystä toimenpideohjelmasta ja iltapäivällä jakaannutaan pienempiin ryhmiin pohtimaan toimenpideohjelman kautta, millä keinoin ja missä konkreettisissa asioissa kukin tahollaan voi olla mukana tekemässä terveellisiä tiloja. Tehtävää on paljon ja toimiin on ryhdyttävä heti. Osallistujille maksuttoman työpajan tarjoaa ympäristöministeriö, mutta päivän valmistelussa ovat mukana kaikki toimenpideohjelman osapuolet sekä muita tahoja. Osallistujamäärä käytännön järjestelyiden vuoksi on rajattu 250 henkilöön.

Sisäilmapajat

14.11.2018 - 15.11.2018
15.11.2017 - 16.11.2017

....Porvoon mitalla....

Järjestäjinä toimivat  Porvoon kaupunki,  Edupolin Porvoon piste ja Sisäilmayhdistys ry.

Työsuojelurahato TSR sekä sosiaali- ja terveysministeriö STM olivat rahoittamassa seminaaria.

Muut seminaarit

Muut tapahtumat