Mediakortti

Haluatko näkyvyyttä sivuillamme ja uutiskirjeessä?

Ilmoitustilavaraukset
Sisäilmayhdistyksen kannattajajäsenet voivat varata ilmoitustilan Sisäilmauutiset-uutiskirjeeseen ja Sisäilmauutiset.fi-sivuille. Ole hyvä ja ota yhteyttä johanna.satumaki@sisailmayhdistys.fi, Puh. 044 491 5956

MAINOSTAMINEN

Mediakortti

Sisäilmauutiset.fi
Sisäilmauutiset on Sisäilmayhdistyksen julkaisema puolueeton asiantuntijalehti, joka ilmestyy verkkolehtenä osoitteessa sisailmauutiset.fi. Lehteä lukevat niin päättäjät, suunnittelijat, asiantuntijat, laitevalmistajat, kiinteistövastaavat, terveydenhuollon henkilöstö kuin myös kuluttajat.

Sisäilmauutiset-uutiskirje
Sisäilmauutiset on Sisäilmayhdistyksen julkaisema puolueeton uutiskirje, joka ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Uutiskirjeessä kerromme ajankohtaisista sisäilmaa koskevista asioista, ja se sopii luettavaksi kaikille sisäilma-asioista kiinnostuneille. Voit tilata uutiskirjeen sähköpostiisi Sisäilmauutiset-sivustolta.